Masterat – ciclul II

Administrarea afacerilor

Scopul programului de masterat ADMINISTRAREA AFACERILOR este de a contribui la formarea de specialiști competenți pentru conducerea eficientă a afacerilor într-un mediu dinamic, indiferent de mărimea afacerii sau domeniul de activitate.

Masteratul în Administrarea Afacerilor are o pronunțată componentă aplicativă, fiind un program universitar de profesionalizare, compatibil programele similare din universitățile europene. Masteranzii au posibilitatea, în cadrul programelor de mobilitate (Erasmus +), să studieze un semestru în cele mai prestigioase universități europene.

Programul Administrarea afacerilor este modernizat în cadrul programului Erasmus + proiectul ”Reinforce Entrepreneurial and Digital Skills of students and teachers to enhance the modernization of higher education in Moldova (ReSTART)”.

Programului de masterat ADMINISTRAREA AFACERILOR este ACREDITAT de către Agenția Națională de Asigurare a Calității în Educație și Cercetare (ANACEC).

Digital business management

Scopul programului de masterat Digital Business Management îl constituie formarea specialiștilor de performanță în Administrarea Afacerilor și TIC, printr-o pregătire teoretică și practică de calitate, precum și dobândirea de către studenți a cunoștințelor, aptitudinilor și competențelor necesare dezvoltării, proiectării și gestionării cu succes a afacerilor în spațiul digital.

Masteratul în Digital Business Management are o pronunțată componentă aplicativă, fiind un program universitar de profesionalizare. Absolvenții programului vor fi capabili să creeze și să administreze noi afaceri în spațiul digital, inclusiv:

  • să organizeze și să gestioneze activitățile organizației în spațiul digital;
  • să cerceteze și eficientizeze diversele activități și managementul organizației în baza aplicații mijloacelor TIC;
  • să utilizeze și dezvolte instrumentele TIC în activitatea organizației;
  • să integreze sistemele informaționale în cadrul sistemului de management al afacerii;
  • să sporească prezența organizației în mediul de afaceri on-line.

Programul de master Digital Business Management a fost autorizat de către Agenția Națională de Asigurare a Calității în Educație și Cercetare (ANACEC).

Managementul proiectelor

Scopul programului de masterat Managementul Proiectelor este de a forma specialiști în managementul de proiect, capabili să elaboreze și să implementeze proiecte de diferite mărimi şi complexități, indiferent de sursa de finanțare, beneficiar, sau organizația care implementează proiectul.

Managementul Proiectelor este primul program de masterat din Republica Moldova în domeniul managementului proiectelor lansat în 2014.

Masteratul în Managementul Proiectelor Europene are o pronunțată componentă aplicativă, fiind un program universitar de profesionalizare. Masteranzii vor obține cunoștințe generale și de specialitate în domeniul managementului de proiect; competențe și abilități necesare întocmirii documentațiilor specifice proiectelor; creării unui cadru adecvat pentru cooperarea cu instituții și firme din țară și peste hotare.

Programul de master Managementul Proiectelor a fost ACREDITAT de către Agenția Națională de Asigurare a Calității în Educație și Cercetare (ANACEC).

Managementul strategic al achizițiilor

Scopul programului de masterat Managementul Strategic al Achizițiilor este de a forma specialiști în managementul achizițiilor, capabili să elaboreze și să implementeze strategii de achiziții de diferite mărimi și complexități, indiferent de sursa de finanțare, beneficiar, sau organizația care desfășoară procesul de achiziție.

Managementul Strategic al Achizițiilor este primul program de masterat din Republica Moldova în domeniul strategic al achizițiilor lansat în 2024.

Masteratul în Managementul Strategic al Achizițiilor are o pronunțată componentă aplicativă, fiind un program universitar de profesionalizare. Masteranzii vor obține cunoștințe generale și de specialitate în domeniul managementului achizițiilor; competențe și abilități necesare întocmirii documentațiilor specifice proceselor de achiziții; creării unui cadru adecvat pentru cooperarea cu instituții și firme din țară și peste hotare.